dinsdag 15 januari 2013

Ze worden nieuwsgierig

Het wordt maar leuker en leuker. Als ik tegen ze praat, kijken ze op en komen vaak naar me toe. Dat is ook handig voor het maken van de foto's. Tresca heeft inmiddels hulp gekregen van haar dochter Jewel en de kleine Lexie verzorgt de kittens ook alsof ze nooit anders heeft gedaan. De kittens worden niet alleen gewassen maar ook ontlast. Zo wordt wordt de lieve Polly wel een tikje werkeloos. Ik zal er voor zorgen dat er toch nog wat voor haar overblijft. Ze wogen vandaag, in volgorde van geboorte 423, 442, 427, 395 en 400 gram. Ze doen het uitstekend. Gisteren zijn ze drie weken oud geworden.
M'n camera was even ontregeld maar mijn techneut Huibert heeft hem weer in orde gekregen.

De foto's:

Grote zus Jewel en de kleine Lexie hebben het maar druk als hulpmoeders.
 
Vooraan de Rode Man, dan Shamina, daarnaast het voormalige zorgenkindje (blauw bandje),
de wildkleurtjes zijn even uit zicht.


Poesje blauw ligt op haar rug.


Na de verzorging vond Lexie dat het tijd was om te spelen.


Grote zus Jewel ligt op de doos, Lexie ligt onder het afdakje

Het duurde even maar ze lopen nu door het hele rennetje.



Vooraan Shamina, dan het poesje met het blauwe bandje en de rode man.
Beide wildkleurpoesjes doen een wedstrijdje schattig kijken

Helaas zijn de bandjes van de wildkleurtjes niet te zien.
Vanmiddag heb ik de doos uit het rennetje gehaald want er lag niemand meer in.
Ik ben benieuwd hoe lang ik ze in dit rennetje kan houden. Nu kunnen ze nog amper lopen maar binnen een paar dagen proberen ze omhoog te klauteren. Maar voor dat stadium hebben we ook weer een rennetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten