zondag 20 januari 2013

Nu al!!

Schreef ik gisteren dat ik moest gaan opletten dat de eerste drolletjes wel tijdig zouden komen, lag  er vanmorgen al een keurig keuteltje in hun speelrennetje. En tijdens het voeren van het vlees-melkmixje bedankje de Blauwe Madonna voor de eer en liep piepend rond in het rennetje. Dat trok natuurlijk mijn aandacht en toen ik zag dat de knappe meid in een hoekje naast de kattenbak wilde gaan proberen zichzelf te ontlasten, heb ik haar opgepakt en in het bakje gezet waar ze onverstoord verder ging. Ook onder toeziend oog van mama Tres. Daarna wilde Tresca instinctief 'de lucht' begraven maar met kranten lukt dat niet dus ik heb het maar weggehaald. Zodra ze echt kunnen eten, krijgen ze ook een echte kattenbak. Nu zijn ze er nog niet aan toe want jonge kittens hebben vaak de neiging om het grit te gaan eten.

Foto is van slechte kwaliteit maar het plaatje is wel leuk.



Net wel even goed geschrokken! Er was niets mis met de kittens maar omlaag scrollend in dit topic miste ik opeens de oudste blogs. Gelukkig bleek dat ze niet verdwenen waren - ik dacht even dat er misschien een limiet bestond bij deze blogs - maar omdat die van het vorige jaar zijn, moet je die even apart aanklikken in het overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten