donderdag 24 januari 2013

Toegift

Vanmorgen stonden ze vijf kitten sterk voor het eerst van een bordje te eten maar vanmiddag hadden ze helemaal geen trek. Vreemd. Iedere acht uur zouden ze nu toch wel wat vastigheids moeten lusten. Het vlees dat ik ze voorzette was wel wat anders dan van vanmorgen. Hun eerste hapjes Carnibest waren van de Lammix, hier bij iedereen favoriet, maar nu was het Natuurmix of Vleesmix. Dat vinden de anderen ook niet zo lekker maar ze eten het wel en zo kunnen de dieren met een te goede eetlust weer een beetje aan hun lijn werken. Alleen hoeven deze kittens nog niet te lijnen.

Alleen  Shamina at er goed van

De kittenmilk van Beaphar maak ik af en toe wat vetter met verse room en zo'n kuipje stond nog in de koelkast. Ik heb er wat van door het vlees geprakt en zie daar!






Shamina was nu wel de eerste die echt vol zat en het voormalige kleine poes was ook snel klaar.
Naar mijn idee te snel dus voor haar heb ik wat op mijn vingers
gedaan wat er toen ook nog met smaak in ging.


In afwachting van de komst van Shamina hebben haar mensen niet alleen al een heus klimmeubel in de vorm van een kasteel voor haar gekocht; dit roze mandje kwam vandaag binnen. Nu alleen Shamina nog. Als alles normaal verloopt zijn er, nu er vandaag precies een één maand voorbij is, nog twee te gaan. Voor de wachtenden kruipt natuurlijk de tijd, voor mij gaat hij veel te snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten