woensdag 5 december 2012

Tresca wordt al heel zwaar


Alles wat elektronisch is, doet moeilijk vandaag. Mijn telefoontje doet raar, m'n laptop is erg langzaam en mijn fotocamera is er ook mee gestopt. Het inloggen hier is ook altijd bijzonder spannend maar het lijkt erop dat het toch weer gaat lukken. Hoe het kan, is mij een raadsel - nu is het tweede bericht van deze blog verdwenen :-( Ik heb het inmiddels voor elkaar, denk ik, en Huibert heeft de fotocamera ook weer aan de praat gekregen. 

Ik heb even getest en dit blog wordt door Google gevonden. Dat deed Google al. Zoveel stoere Somalikaters die Iago heten, zullen niet bestaan. Om wat bezoekers te krijgen, moet ik er nog een paar meer gangbare trefwoorden bijzetten: Somali, Somalikittens, de kittens zullen uiteindelijk ook voor goede adresjes te koop zijn, en hun kleuren zullen zeer waarschijnlijk wildkleur en sorrel zijn. Met deze woorden gaat het vast wel lukken.

Het gaat uitstekend met Tresca. Vanmorgen liep ze voor me uit en toen was heel duidelijk zichtbaar wat voor een flinke buik zij al heeft. Van een lopende poes een foto maken, valt niet mee en nu de camera een blijvende error heeft, hij kan niet eens uitgezet worden, moet ik het maar doen met wat ik eerder op de foto heb gezet.
Ik heb dit stukje gemaakt met een luid spinnende Tresca in mijn armen. Vóór de laptop past namelijk niet meer.

Vanmorgen:


Videootje van de spinnende zwangere Tresca

Ze lag zo heerlijk te spinnen dat ik dat geluid ook wilde vastleggen.


Beide zwangere poesjes, boven de radiator.



Aan haar eetlust mankeert gelukkig niets. Ze krijgt nu natuurlijk extra hapjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten