dinsdag 25 december 2012

We hebben goede hoop.



Tresca gedraagt zich weer zoals ik van haar gewend ben en ik hoef niet meer de hele tijd bij haar te zitten. Ik heb weer goede hoop en wil ze namen gaan geven. Vanwege onze Russische connectie (Iriska in Oekraïne, de voorspelde winter onder de naam 'de Russische Beer) speel ik met de gedachte om poesje blauw, het kitten waar we ons zorgen over maken, Mirusia (ik zit naar de kerstshow van André Rieux te kijken) te noemen. Dat wordt dan in de praktijk vast Roessie naar haar zo geliefde sorrelkleurige voorouder Rooster. Zijn roepnaam, Little Red Rooster was gebaseerd op de bekende Stonessong en zijn stamboomnaam was EP/EC (hij deed het heel erg goed op de shows) Moonschea Sungold Firesong.

Roosters topic op onze website

Voorouder Rooster

Kraambezoek, dochter Jewel komt kijken. Jewel is erg onder de indruk
van alle voor haar nieuwe geurtjes. Lexie zit er minder mee maar zij is
ook vandaag krols geworden en krolse poezen zijn minder snel ergens
van onder de indruk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten