dinsdag 19 februari 2013

Wat een verrassing!

Ik had een paar beter gelukte foto's op de Silfescian Facebookgroep gezet en tot mijn verrassing zag ik ze even later terug maar helemaal mooi bewerkt.

Van deze van Ruby en Marley, de twee katjes voor Rutger en Wendy:






en van deze van Mi Mariposieta, het poesje dat waarschijnlijk hier blijft.



Ik had ze alle vijf even apart op de foto gezet. Ze lagen toch hier en daar te relaxen.






Foto's van andere dagen.


Monti

Shamina

Shamina en Mariposieta

idem

Mariposieta

Marley

Het bankleven
Van links naar rechts: Marley en Mariposieta, denk ik ;-) Shamina, Monty en Ruby.

Moeder Tresca is altijd in de buurt. Hier zit ze naast het rennetje van het andere nestje.



 Ik weet niet meer zeker wie dit kitten is.  Hij/zij is wel een slimpie want tussen de bank en vensterbank is een radiator.
Monty en Ruby

Idem

Monty vindt het slaapverwekkend ;-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten